INSPIREER | MOTIVEER | CULTIVEER

Customer succes in het hart van je organisatie

Uit mijn eigen verkoopservaringen heb ik bijzonder goed begrepen dat mensen zoeken naar zingeving op hun werk en in hun dagelijks leven. Ze hebben nood aan het gevoel dat ze waardevol zijn. Dat geldt voor ondernemers maar ook voor medewerkers. Werk en leven waaraan ze plezier beleven en dat voldoening geeft.

Minder moeite, meer profijt
Verbondenheid, werkplezier, trots, samenhorigheid en geborgenheid zijn niet in euro’s uit te drukken. Wie zichzelf mag zijn en zich mag uitleven in zijn werk, krijgt energie en vitaliteit. Zin om creatief en innovatief te zijn. Waarden zoals klantvriendelijkheid zijn hierbij zeer belangrijk. Ze zijn de sterren aan het firmament. Een kompas voor de organisatie en haar stakeholders.

Geluk is topprioriteit, het succes volgt
Bijna 15 jaar heb ik gewerkt in een organisatie die betrokkenheid bij de medewerkers stimuleerde. Een organisatie die ermee kon leven dat de medewerkers de dingen anders aanpakken. Een kwestie van differentiatie te eren zonder conformiteit na te streven. Ik beschouw mezelf dan ook als een evangelist, die (jonge) ambitieuze medewerkers of leidinggevenden stimuleert om vanuit hun waarden en krachten te groeien naar een organisatie waar het geluk van de medewerker topprioriteit is. Waarom? Omdat een gelukkige medewerker zoveel meer betekent voor een bedrijf en zijn klanten.

Emoties zijn besmettelijk
Hoe goed jij of je medewerkers zich voelen, straalt af op de klanten.
Vanaf het eerste contact. Daar bestaat geen twijfel over.

Leiderschap
Wil jij het leiderschap opnemen om te investeren in het geluk van jezelf, je medewerkers en je klanten? Neem vandaag nog contact via www.venditioplus.be.

Yes, You Can!

Beeld | Els Verbakel
Uitgelichte afbeelding: Nicole Vranken, Chief officer for happy profit